Кредо: Привчити до життя, розуміти його, знати в ньому своє місце.
С. Русова
Науково-методична проблема: Створення сприятливих умов для креативного розвитку і творчої самореалізації особистості через впровадження ідей школи.
Нормативна база профільного навчання
· Закон України "Про загальну середню освіту";
· Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затверджена Указом Президента України від 25.06.2013 № 344;
· Указ Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні" від 30.09.2010 № 926;
· Указ Президента України "Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями" від 19.05.2011 № 588;
· Державна національна програма "Освіта: Україна ХХІ століття";
· Національна доктрина розвитку освіти;
· Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;
· Положення про освітній округ;
· Методичні рекомендації щодо складення регіональних планів створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі шкіл-інтернатів, затверджені розпорядження КМУ від 5.09.2012 № 675-р;
· Положення про міжшкільний навчально-виробничий комбінат;
· Концепція державної системи професійної орієнтації населення (постанова КМУ від 17.09. 2008 № 842);
· Концепція розвитку інклюзивної освіти (наказ МОН України від 01.10.2010 № 912);
· Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти (наказ МОН України від 14.08.2013 № 1176);
· Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах(постанова КМУ від 15.08.2011 № 872);
· Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН від 25.04.2013 № 466, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 30.04.2013 № 703/23235.
Заходи щодо профільного навчання в ЗНЗ
- Вивчення та апробація наявного програмно-методичного забезпечення.
- Кадрове забезпечення.
- Впровадження профільних предметів.
- Проведення анкетування учнів, учителів, батьків щодо прогнозування розвитку впровадження профільного навчання.
- Визначення шляхів інтеграції профільного та професійного навчання.
- Впровадження в практику навчально-виховного процесу принципів особистісно зорієнтованого підходу на рівні «учень-учень», «учитель-учень».
- Проведення моніторингу та коригування процесу впровадження профільного навчання у школі.
- Запровадження в практику роботи сучасних освітніх технологій.
- Підвищення професійного рівня вчителів шляхом самоосвіти та курсової перепідготовки.
- Залучення учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірів.
- Вивчення запитів батьків, пропозицій учнів щодо необхідності ведення предметів в межах профілю навчання.
- Здійснення зв'язку з Центром зайнятості населення з метою вивчення потреб й перспектив національного та регіонального ринку праці