Вівторок
2024-04-16
11:12 AM
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя фізики Лисогор Віри Павлівни
Головна Реєстрація Вхід
Профільна школа »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Кредо: Привчити до життя, розуміти його, знати в ньому своє місце.

С. Русова

 

Науково-методична проблема: Створення сприятливих умов для креативного розвитку і творчої самореалізації особистості через впровадження ідей школи.

 

Нормативна база профільного навчання

·         Закон України "Про освіту";

·         Закон України "Про загальну середню освіту";

·         Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затверджена Указом Президента України від 25.06.2013 № 344;

·         Указ Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні" від 30.09.2010 № 926;

·         Указ Президента України "Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями" від 19.05.2011 № 588;

·         Державна національна програма "Освіта: Україна ХХІ століття";

·         Національна доктрина розвитку освіти;

·         Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;

·         Положення про освітній округ;

·         Методичні рекомендації щодо складення регіональних планів створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі шкіл-інтернатів, затверджені розпорядження КМУ від 5.09.2012 № 675-р;

·         Положення про міжшкільний навчально-виробничий комбінат;

·         Концепція державної системи професійної орієнтації населення (постанова КМУ від 17.09. 2008 № 842);

·         Концепція розвитку інклюзивної освіти (наказ МОН України від 01.10.2010 № 912);

·         Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти (наказ МОН України від 14.08.2013 № 1176);

·         Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах(постанова КМУ від 15.08.2011 № 872);

·         Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН від 25.04.2013 № 466, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 30.04.2013 № 703/23235.

Заходи щодо профільного навчання в ЗНЗ

  1. Вивчення та апробація наявного програмно-методичного забезпечення.
  2. Кадрове забезпечення.
  3. Впровадження профільних предметів.
  4. Проведення анкетування учнів, учителів, батьків щодо прогнозування розвитку впровадження профільного навчання.
  5. Визначення шляхів інтеграції профільного та професійного навчання.
  6. Впровадження в практику навчально-виховного процесу принципів особистісно зорієнтованого підходу на рівні «учень-учень», «учитель-учень».
  7. Проведення моніторингу та коригування процесу впровадження профільного навчання у школі.
  8. Запровадження в практику роботи сучасних освітніх технологій.
  9. Підвищення професійного рівня вчителів шляхом самоосвіти та курсової перепідготовки.
  10. Залучення учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірів.
  11. Вивчення запитів батьків, пропозицій учнів щодо необхідності ведення предметів в межах профілю навчання.
  12. Здійснення зв'язку з Центром зайнятості населення з метою вивчення потреб й перспектив національного та регіонального ринку праці

Концепція профільного навчання в старшій школі

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook